Το “ανοιχτό” κοινωνικό δίκτυο “Diaspora”

 

 

Ένα αποκεντρωμένο κοινωνικό δίκτυο, το “Diaspora” το οποίο ιδρύθηκε το 2010 από 4 φοιτητές του New York City University, τους Ilya Zhitomirskiy, Dan Grippi, Max Salzberg και Raphael Sofaer φιλοδοξεί να γίνει το αντίπαλο δέος του “Facebook”. Η διαφορά του από τα άλλα κοινωνικά δίκτυα είναι ότι είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ιδιοκτησίας όχι κάποιου προσώπου αλλά πολλών χρηστών με αποτέλεσμα να μην εξαγοράζεται και να μην χρησιμοποιείται για λόγους διαφήμισης. Το Diaspora αποτελείται από μια ομάδα ανεξάρτητων ιδιόκτητων κόμβων που ονομάζονται pods και σχηματίζουν το συνολικό δίκτυο. Αναλυτικότερα, κάθε χρήστης έχει δικό του σέρβερ που συνδέεται με το δίκτυο του Diaspora και μπορεί να «ανεβάζει» και να «κατεβάζει» όποια στιγμή θέλει φωτογραφίες ή κείμενα. Η ιδιωτικότητα των posts διασφαλίζεται καθώς ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επιλέγει ποιοι θα μπορούν να δουν τα posts και παράλληλα μπορούν να αναρτώνται και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook. το Tumblr και το Twitter. Σε αντίθεση με το “Facebook”, ο χρήστης στο “Diaspora” μπορεί να χρησιμοποιεί ψευδώνυμο. Η εξέλιξη του είναι ανοδική και έχει φτάσει τους 1 εκατομμύριο χρήστες Το ερώτημα όμως είναι, το“Diaspora” ήρθε για να μείνει;

Πηγή: secnews.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>