Ξεχάστε το Google+ που ξέρατε ως social networking. Πλέον το Google+ θα συνεχίσει να υπάρχει σαν πλατφόρμα δημοσίευσης περιεχομένου και interaction. Ο Brad Horowitz, VP Product, έκανε την ανακοίνωση και η αλήθεια είναι ότι δεν ξάφνιασε πολλούς, καθώς η επιτυχία του Google+ δεν είναι τόσο μεγάλη ώστε να ανταγωνιστεί το Facebook και το Twitter. Επομένως το Google+ θα συνεχίσει να υπάρχει με άλλη μορφή και ίσως αυτήν τη φορά με επιτυχία.
Η Google για την προώθηση του Google+ εφάρμοσε διάφορες τακτικές:
Ανάγκασε τους χρήστες να φτιάχνουν Google+ profile με κάθε Gmail και YouTube account.
Επιπλέον, έδωσε ενισχυμένο SEO signal για τις εταιρείας που είχαν ενεργή σελίδα στο Google+, ενώ σε αντίθεση δεν έδινε μεγάλη σημασία στο ranking για αντίστοιχη παρουσία των εταιρειών στο Facebook και στο Twitter.
Και τέλος, παρουσίαζε συχνά τα ποσοστά που έδειχναν την επιτυχία του Google+ και τους πόσους active users είχε. Η διαφορά ήταν πως ο ορισμός των active users για τo Google+ είναι διαφορετικός από αυτόν που έχει το Facebook, καθώς η Google θεωρεί active το χρήστη που θα μπει στο Gmail του ή στο YouTube.
Πηγή: suit.gr