Loader

Έργα Έρευνας και Ανάπτυξης

NeuroMkt

Τ2ΕΔΚ-03661

Σύστημα Αξιολόγησης Διαφημιστικού Μηνύματος/Διαφημίσεων

Στο παρόν έργο αναπτύσσεται μία Διεπαφή Εγκεφάλου Υπολογιστή, η οποία θα μας μας βοηθήσει να κατανοήσουμε εάν ένα διαφημιστικό μήνυμα παρουσιάζει
ενδιαφέρον για τον αποδέκτη/καταναλωτή, που εστιάζει την προσοχή του και τι συναισθήματα του προκαλεί. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να εστιάσουμε
στα σημεία που χρήζουν αλλαγής, για την βελτιστοποίηση του διαφημιστικού μηνύματος, έτσι ώστε να γίνει πιο ελκυστικό.

Η συμμετέχουσα ομάδα της MMS είναι υπεύθυνη σε ό,τι αφορά τη σύνταξη έκθεσης που περιγράφει τις Απαιτήσεις του συστήματος σχετικές με το λογισμικό
και τη διεπαφή επικοινωνίας, 
τη δημιουργίας διαφημιστικών μηνυμάτων, στατικών και οπτικοακουστικών, την Αναφορά της αξιολόγησης του συστήματος και τη
σύνταξη Επιχειρηματικό σχέδιο εκμετάλλευσης των αποτελεσμάτων του έργου

Κοινοπραξία

  • Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ΙΠΤΗΛ) του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής (ΕΚΕΤΑ) (Συντονιστής φορέας)
  • Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε., Α.Π.Θ.
  • ΜΜS ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ A.Ε.
  • ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε.