Facebook:  Το νέο του πλάνο, «καταστρέφει» τους εκδότες;

 

 

Το “Facebook” δεν μένει ποτέ το ίδιο. Αναβαθμίζεται και έχει πάντα τους κατάλληλους τρόπους ώστε οι χρήστες του να μην προσανατολίζονται στα άλλα Social Media. Παράλληλα με τις νέες λειτουργίες του Messenger όπως είναι η δυνατότητα των κλήσεων, τώρα πλέον κατευθύνεται και στην φιλοξενία του περιεχομένου άλλων sites.

Ο στόχος δεν είναι να φεύγουν οι χρήστες από το “Facebook” για να διαβάζουν άρθρα σε άλλα sites αλλά να επιταχυνθεί ο χρόνος «κατεβάσματος», κυρίως στα κινητά τηλέφωνα. Σύμφωνα με στοιχεία του “Facebook” ο μέσος χρόνος κατεβάσματος για ένα άρθρο από ένα εξωτερικό site είναι οχτώ δευτερόλεπτα. Αν όμως αυτό το άρθρο το φιλοξενούσε το ίδιο το “Facebook” ο χρόνος «κατεβάσματος» σίγουρα θα μειωνόταν. Ανάμεσα στους υποψήφιους εταίρους είναι :“New York Times”, “BuzzFeed” και “National Geographic” όπως αναφέρθηκε σε άρθρο των “New York Times”.

Από τη μία αυτό θα είναι «ευλογία» για τους χρήστες του “Facebook”  αλλά από την άλλη πολλοί εκδότες ανησυχούν. Το “Facebook” υποστηρίζει ότι στο φιλοξενούμενο περιεχόμενο που προέρχεται από εξωτερικές πηγές θα πρέπει οι διαφημίσεις των εκδοτών να αφαιρεθούν και να αντικατασταθούν από διαφημίσεις του ίδιου του κοινωνικού μέσου.

Ο Γενικός Διευθυντής Αναλύσεων και Διανομής της εταιρείας Simple Reach, Edward Kim, ανέφερε μιλώντας στη “New York Times” : «Αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι πώς το «Facebook» θα καταφέρει να σχεδιάσει και να υλοποιήσει αυτό το σχέδιο και πως θα εξασφαλιστεί ότι θα φέρει κέρδος και στις δύο πλευρές».

Από οικονομικής απόψεως, δεν είναι σίγουρο αν θα προσφέρει κέρδος στους εκδότες. Η “New York Times” και το “Facebook” φαίνεται να πλησιάζουν στην επίτευξη μιας συμφωνίας, αλλά άλλες εταιρείες είναι λιγότερο ενθουσιασμένες για αυτήν την εξέλιξη. Αν όντως επιτευχθεί αυτή η συμφωνία μένει να δούμε πώς και αν θα επωφεληθούν οι εκδότες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το “Facebook” θα βγει κερδισμένο.

 

 

Πηγή: digitaltrends.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>