Το κόστος των fan στο Facebook ανά τον κόσμο

 

 

Η διαφήμιση στο Facebook μπορεί να χαρακτηριστεί και ως ένα σύνθετο σύστημα δημοπρασιών αφού οι διαφημιστές ανάλογα με τη στοχευόμενη δημογραφική ομάδα χρεώνονται και τη διαφήμιση.

Ο CEO της εταιρείας διαφημιστικού λογισμικού Nanigans, στη Βοστώνη, έχει πελάτες ηλεκτρονικού εμπορίου που ξοδεύουν ως και 500 εκατομμύρια δολάρια ετησίως στο Facebook. Στo πλαίσιo των εργασιών της, καταγράφει το κόστος διαφήμισης σε διάφορες αγορές για τους πελάτες της. «Υπάρχουν τεράστιες διαφορές στα κόστη» λέει ο CEO Ρικ Καλβίγιο. «Μπορείς να αγοράσεις είτε ένα εκατομμύριο μαλαισιανούς χρήστες, είτε μερικές χιλιάδες χρηστών στις ΗΠΑ».

Για παράδειγμα σε χώρες που δεν κάνουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής κάρτας, οι διαφημίσεις στο Facebook δεν κοστίζουν σχεδόν τίποτα. Στην Ταϋλάνδη συγκεκριμένα, το 68% των κατοίκων προτιμούν τις αγορές με μετρητά και στο Πακιστάν το ποσοστών των κατοίκων που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι μόλις 15%. Παρόλα αυτά οι εταιρείες βρίσκουν υποψήφιους αγοραστές και fans σε αυτές τις χώρες και το πλεονέκτημα έγκειται στο χαμηλό κόστος της διαφήμισης στο Facebook εν αντιθέσει με τη στοχευόμενη διαφήμιση στους Αμερικάνους και Νορβηγούς καταναλωτές που είναι οι πιο «ακριβοί».

Πολλές φορές οι εταιρείες δεν στοχεύουν μόνο στην πώληση μέσω του Facebook αλλά και στην αναγνωρισιμότητά τους αφού το like στις μέρες έχει σημασία για το κύρος μια επωνυμίας.

 

Πηγή: fortunegreece.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>