Relevance Score: Το απόλυτο εργαλείο των advertisers

 

 

Το Facebook πρόσθεσε πριν λίγες μέρες το Relevance Score για τα Facebook Ads. Το Relevance Score των Facebook Ads σχετίζεται με το θετικό ή αρνητικό feedback που μπορεί μια διαφήμιση από το κοινό-στόχο του.

Όσο περισσότεροι χρήστες δημιουργήσουν θετικό feedback σε μια Facebook διαφήμιση τόσο μεγαλύτερο θα είναι το Relevance Score που λαμβάνει. Όσο περισσότεροι χρήστες κάνουν hide ή report  στη Facebook διαφήμιση, τόσο μειώνεται και το αντίστοιχο score. της».

 

Όταν το Relevance Score είναι υψηλό, τόσο λιγότερο κοστίζει η προώθησή του στους χρήστες. Παράλληλα, προσφέρει ένα είδος testing σε μια καμπάνια, επιλέγοντας εκείνη που θα έχει το μεγαλύτερο Relevance Score. Γενικότερα, σε μια τρέχουσα διαφήμιση, το Relevance Score φανερώνει αν χρειάζεται βελτιστοποίηση.

Το Relevance Score των Facebook Ads είναι το απόλυτο εργαλείο για τους advertisers.

 

Πηγή: suit.gr

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>