Πώς να γράψεις ένα αποτελεσματικό τίτλο θέματος σε ένα email

 

 

Όπως και στην πραγματική ζωή, η πρώτη εντύπωση «μετράει», το ίδιο συμβαίνει και στο E-mail Marketing. Η πληθώρα των εισερχομένων σε ένα e-mail, επιτάσσει η επιλογή θέματος του μηνύματος να είναι πρωτότυπη συνήθως σε 60 χαρακτήρες. Έχουν γίνει πολλές έρευνες και έχουν δημοσιευτεί άρθρα με θέμα την κατάλληλη επιλογή τίτλων για e-mail. Όταν είστε στη διαδικασία επιλογής τίτλου για ένα e-mail, αν θέλετε να πετύχετε το στόχο σας –να διαβαστεί δηλαδή από τον παραλήπτη-  μπορείτε να έχετε υπόψη σας τα εξής:

Μικρή έκταση

Ένας μικρός τίτλος στο θέμα του e-mail λειτουργεί πάντα θετικά στον παραλήπτη αλλά πρέπει οπωσδήποτε  να τον παρακινεί να το ανοίξει και να διαβάσει το περιεχόμενό του. Σημαντικό είναι να γνωρίζουμε ότι το Preview του θέματος σε κάθε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι διαφορετικό, όπως για παράδειγμα, το Gmail δείχνει 70 χαρακτήρες, το Hotmail/WindowsLive δείχνει 60 χαρακτήρες και το Yahoo 45.

Σύμβολα και Emoticons

Τον τελευταίο καιρό οι Marketers χρησιμοποιούν emoticons και hex σύμβολα χωρίς όμως να γίνεται αλόγιστη χρήση γιατί το αποτέλεσμα θα είναι να μην υπάρχει κύρος και να φαίνεται παιδιάστικο.

Μην ξεχνάτε λοιπόν ότι το θέμα σε ένα email είναι μέγιστης σημασίας και τις περισσότερες φορές αποτελεί το βασικό κριτήριο για το αν παραλήπτης θα ανοίξει το e-mail ή θα το αγνοήσει.

 

Πηγή: digitalmarketingmagazine.co.uk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>