Πώς να αναγνωρίζετε τα ψεύτικα reviews

 

 

Συνήθως οι υποψήφιοι πελάτες πριν καταλήξουν στην αγορά ενός προϊόντος, διαβάζουν πρώτα τα reviews. Τα online reviews όμως δεν αποτελούν πάντα αξιόπιστη πηγή καθώς πολλοί marketers  δημιουργούν ψεύτικα reviews τα οποία προσπαθούν να τα συντάσσουν όσο πιο ρεαλιστικά γίνεται με σκοπό την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Το ποσοστό των ψεύτικων online reviews δεν είναι μεγάλο αλλά είναι εύκολο να εντοπιστούν με τους παρακάτω τρόπους.

  1. Υπερβολικός ενθουσιασμός: Η χρήση επιφωνημάτων και φράσεων όπως “Απίστευτο”, “Συναρπαστικό” κλπ. είναι ένδειξη ότι ίσως είναι ένα ψεύτικο review. Να θυμάστε ότι τα πραγματικά reviews δεν περιλαμβάνουν υπερβολικά πολύ καλά ή αρνητικά σχόλια, σε αντίθεση είναι ακριβή και σύντομα.
  2. Γλώσσα: Η ευρύτερη χρήση ρημάτων και η αποφυγή της χρήσης ουσιαστικών προδίδουν μια μη ρεαλιστική αφήγηση. Εξετάστε τις λεπτομέρειες που πραγματικά μπορεί να γραφούν από κάποιον που χρησιμοποιεί το προϊόν ή την υπηρεσία για πρώτη φορά.
  3. Έλεγχος & επαλήθευση: Τα κορυφαία site λιανικών πωλήσεων όπως η Amazon ελέγχουν και επιβεβαιώνουν την αυθεντικότητα των reviews. Αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος για να σιγουρευτείτε για την αυθεντικότητα των reviews που έχουν τα προϊόντα στην συγκεκριμένη σελίδα.
  4. «Διπροσωπία»: Δείτε περισσότερα από ένα site με reviews για το προϊόν που σας ενδιαφέρει. Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα βρείτε ότι η ίδια κριτική έχει αντιγραφεί και έχει επικολληθεί. Εάν είστε ένας πωλητής, βεβαιωθείτε ότι οι ανταγωνιστές δεν προσπαθούν να αμαυρώσουν την ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών σας.

 

Πηγή: digitalmarketingmagazine.co.uk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>