8 tips για ένα επιτυχημένο εταιρικό blog

 

 

Αυτά είναι τα 8 tips για να ξεκινήσετε ή να ανανεώστε το blog της επιχείρησής σας.

Πολλές επιχειρήσεις δημιούργησαν blog χωρίς ωστόσο να συνειδητοποιήσουν τα ωφέλη  του χωρίς να εκμεταλλευτούν όλες τις δυνατότητες που παρέχονται ενώ άλλες επιχειρήσεις δεν έχουν δημιουργήσει ποτέ blog. Αν είστε έτοιμοι να ανανεώσετε το περιεχόμενο του ήδη υπάρχοντος blog σας ή θέλετε να το δημιουργήσετε τώρα, θα πρέπει να έχετε υπόψη σας τα παρακάτω 9 tips:

 

  1. Ποιος είναι ο στόχος σας;

Αρχικά θα πρέπει να προσδιορίσετε ποιοι είναι βασικοί στόχοι της επιχείρησής σας και να τους βάλετε σε σειρά προτεραιότητας. Μόλις καθορίσετε τον πρώτο και βασικό στόχο σας, επιλέξτε τις κατάλληλες μετρήσεις και κάντε συγκριτική αξιολόγηση για να εντοπίσετε αν η επιλογή της βασικής προτεραιότητά σας ήταν σωστή.

 

  1. Ποια πλατφόρμα θα χρησιμοποιήσετε;

Υπάρχουν πολλές επιλογές από πλατφόρμες για blog στο διαδίκτυο που βοηθούν στη σωστή και εύχρηστη διαχείριση του περιεχομένου του. Αν δείτε ότι η επίσημη ιστοσελίδα της επιχείρησής σας παρέχει τη δυνατότητα προσθήκης blog μπορείτε να την εκμεταλλευτείτε ανάλογα. Αν όμως δεν δίνεται αυτή η δυνατότητα, το WordPress είναι η καλύτερη επιλογή και παρέχει άπειρες επιλογές παραμετροποίησης.

 

  1. Που θα φιλοξενηθεί το Blog σας;

Είναι προτιμότερο να φιλοξενήστε το blog σας σε μια υποενότητα της επίσημης ιστοσελίδας σας παρά σε ένα ξεχωριστό site ή subdomain.  Οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν τα subdomains ξεχωριστές ιστοσελίδες με αποτέλεσμα ο βασικός domain σας να μην παίρνει τα «εύσημα» για την αύξηση της επισκεψιμότητας στο blog σας. Επιπλέον, είναι προτιμότερο να συντάσσετε όσο το δυνατόν μικρότερα URLs.

  1. Πρέπει η ονομασία του blog να περιλαμβάνει την ονομασία της επιχείρησης;

Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το blog τους ως επέκταση του εμπορικού τους σήματος όπως: η ModCloth έχει το “Story”, η Method το “Soap Dish” και η Kia το “Kia Buzz”.

Θεωρείται απαραίτητη η αναφορά του εμπορικού σήματος στην ονομασία του blog σε συνδυασμό με μια άλλη λέξη. Είναι επίσης σημαντικό, η ονομασία που θα επιλέξετε να είναι ικανή να προσελκύει τους επισκέπτες και να είναι ευκολομνημόνευτη.

 

  1. Ποιος θα συντάσσει τις δημοσιεύσεις σας;

Αν ένα μόνο άτομο έχει την πλήρη ευθύνη για την καθημερινή ανάρτηση δημοσιεύσεων στο blog σας, υπάρχει η πιθανότητα η επιμέλεια των κειμένων να μην γίνεται σχολαστικά. Το άτομο που θα επιλεγεί για να συντάσσει τις δημοσιεύσεις θα πρέπει να είναι ενθουσιώδες και με εμπειρία στο αντικείμενο.

 

  1. Θα υπάρχει η δυνατότητα για Guest Posts;

Η ύπαρξη της επιλογής Guest Posts στο blog σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πετύχει το Word of Mouth. Όταν ένας Guest  γράψει στο blog σας και το κοινοποιήσει σε άλλα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας και της διάδοσης του brand name σας. Μην ξεχνάτε όμως να θέσετε εξ αρχής κατευθυντήριες γραμμές όπως για παράδειγμα: όριο 1.000 λέξεων, 2 εικόνες ανά δημοσίευση κ.ά.

 

  1. Θα ενσωματώσετε κι άλλα κοινωνικά δίκτυα στο blog σας;

Στο πάνω μέρος του κάθε post  σιγουρευτείτε ότι έχετε προσθέσει τα ανάλογα κουμπιά που περιλαμβάνουν το Facebook, το Twitter, το Google+, το Pinterest, το LinkedIn κ.ά. και  να τα προσαρμόσετε έτσι ώστε να τραβούν την προσοχή του επισκέπτη.

  1. Ποιος θα είναι ο διαχειριστής του blog;

Η διαχείριση ενός blog δεν είναι μια εύκολη διαδικασία και δεν μπορεί να γίνει από τον οποιοδήποτε. Το πρόσωπο που θα επιλεγεί για να έχει την ευθύνη της διαχείρισης θα πρέπει να έχει προγραμματισμό, να ελέγχει την ποιότητα του περιεχομένου, να επιλέγει τα θέματα των posts.

Ποτέ δεν είναι αργά για να επωφεληθείτε από την αυξημένη επισκεψιμότητα και τις ενδεχόμενες πωλήσεις που μπορεί να σας φέρει ένα blog. Έχοντας υπόψη τις παραπάνω συμβουλές μπορείτε να ξεκινήσετε μια στρατηγική για να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.

 

Πηγή: clickz.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>