Οι τάσεις στα Social Media το 2015

collection_social_media_wallpaper_widescreen (1)

Τα Social Media είναι ένας χώρος που τίποτα δεν παραμένει στάσιμο για πολύ καιρό. Οι τάσεις συνεχώς μεταβάλλονται, οι τεχνολογία εμπλουτίζεται και όσοι δεν μπορούν να προσαρμοστούν στις τελευταίες τάσεις, κινδυνεύουν να μείνουν με απαρχαιωμένη στρατηγική σε ένα σκηνικό που αλλάζει πάρα πολύ γρήγορα. Γι αυτό λοιπόν σας παραθέτουμε τις 4 κυρίαρχες τάσεις που επικρατούν στα Social Media το 2015.

 

  1. Διαφοροποίηση

Μέχρι στιγμής την μεγαλύτερη χρήση σαν εργαλείο marketing είχε το Facebook, όμως με τις αλλαγές στο edgerank  (Ο αλγόριθμος Edgerank, μέσω διαφόρων κριτηρίων, καθορίζει τι είδους μηνύματα θα εμφανίζονται στα news feed του χρήστη στο facebook), παρατηρήθηκε πτώση στην απήχηση που έχουν τα οργανικά αποτελέσματα των σελίδων. Γι’ αυτό καλό θα ήταν να υπάρξει αλλαγή της στρατηγικής στο Facebook (έμφαση στις διαφημίσεις στο Facebook) , αλλά και προσανατολισμός σε άλλα μέσα όπως το Twitter και το Instagram ανάλογα με τις ανάγκες και την φιλοσοφία της εταιρίας, για να υπάρχει συνολική διείσδυση των μηνυμάτων  στο κοινό.

 

  1. Google Plus

Το Google Plus είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που έχει δημιουργήσει η Google. Το μεγαλύτερο ατού του είναι ότι βοηθάει το SEO και έχει πλέον πολλές θεματικές κοινότητες που μπορεί να απευθυνθεί ο χρήστης. Καθώς το Google Plus δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στην Ελλάδα, όσοι το αξιοποιήσουν θα έχουν ένα δυνατό προβάδισμα στο άμεσο μέλλον απέναντι στον ανταγωνισμό.

 

  1. Οπτικό Περιεχόμενο

Παλαιότερα τα Social Media  βασίζονταν περισσότερο στο περιεχόμενο και τα κείμενα των δημοσιεύσεων. Πλέον όμως επικρατεί μία φωτοκεντρική τάση, πράγμα που σημαίνει ότι αν θέλεις να έχεις απήχηση το προϊόν και οι δημοσιεύσεις  αντίστοιχα θα πρέπει να συνοδεύονται από οπτικό υλικό άριστης ποιότητας. Είτε είναι δικές σου λήψεις, είτε αγορασμένες φωτογραφίες ,είτε οπτικές πληροφορίες που έχεις δημιουργήσει (πχ.infographic) , τα social media απαιτούν πολύ καλό περιεχόμενο για να γίνουν viral.

 

  1. Brand Building

Τα Social Media σου δίνουν την δυνατότητα να δημιουργήσεις μία μοναδική ταυτότητα και να χτίσεις ένα προφίλ που θα κάνει τον χρήστη να ταυτιστεί με την φιλοσοφία και συνακόλουθα με το brand. Πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να λειτουργούν σαν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μίας εταιρίας. Παράλληλα σου δίνουν την δυνατότητα να πειραματιστείς με μικρό κόστος σε νέα κοινά και νέους τρόπους επικοινωνίας και να εξελίξεις την ήδη υπάρχουσα στρατηγική ανάλογα με την ανατροφοδότηση που θα λάβεις.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>