Instagram: Το νέο success story των brands

 

instagram_popular_brands

 

Το Instagram με 1,2 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα και την πλειονότητα αυτών να είναι μέχρι 35 χρονών, αποτελεί για τα brands ένα νέο, αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης του νεανικού κοινού και όχι μόνο.

Βασική προϋπόθεση για να κυριαρχήσει ένα brand στο Instagram είναι η δημιουργία και η υιοθέτηση μιας στρατηγικής προσανατολισμένη σε αυτό το σκοπό. Παρακάτω παρουσιάζονται μερικές συμβουλές για την αύξηση του brand awareness στο Instagram:

Ξεκινήστε κάνοντας το προφίλ σας «Δημόσιο»

Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με το brand σας χωρίς να είναι απαραίτητα followers. Έτσι, οι δημοσιεύσεις σας θα εμφανίζονται σε όλους τους χρήστες που αναζητούν τα hashtags που χρησιμοποιείται.

 Κρατήστε  το προφίλ σας ενημερωμένο

Ενημερώστε τη φωτογραφία προφίλ και γράψτε εν συντομία λίγα πράγματα για το brand σας προσθέτοντας και το website url σας ή ακόμα και τη Facebook σελίδα σας.

Ποιότητα και όχι ποσότητα

Δώστε μεγάλη σημασία στην ποιότητα της εικόνας ή του βίντεο. Όσο αναφορά την εικόνα που θα ανεβάσετε θα πρέπει να είναι καθαρή και φωτεινή. Καλό θα ήταν να μην ανεβάζετε πολλές εικόνες μέσα στη μέρα καθώς κουράζουν τους followers σας. Τέλος, να είστε προσεχτικοί με την επιλογή των φωτογραφιών σας. Αν δεν είστε σίγουροι ότι η φωτογραφία σας θα τραβήξει το ενδιαφέρον καλύτερα να μην την ανεβάσετε μέχρι να έχετε κάποια καλύτερη, στην οποία θα θέλατε κι εσείς οι ίδιοι να κάνετε like.

Συνοχή

Προσπαθήστε να επικρατεί μια συνοχή στο λογαριασμό σας χωρίς διαφοροποιήσεις στα θέματα που προβάλλετε. Με άλλα λόγια, θα ήταν καλό να υιοθετήσετε ένα συγκεκριμένο concept όσο αναφορά τις αναρτήσεις σας.

Δημιουργήστε το δικό σας branded hashtag

Όταν χρησιμοποιείται το δικό σας branded hashtag, αυξάνετε τις πιθανότητες κάποιος χρήστης να το χρησιμοποιήσει και εκείνος στις δικές του αναρτήσεις. Έτσι, το branded hashtag σας μετά από λίγο καιρό μπορεί να αρχίσει να χρησιμοποιείται και από άλλους χρήστες και εσείς θα μπορείτε να δείτε τι έχει αναρτηθεί και τι λέγεται γύρω από το brand σας.

Ερωτήσεις

Ρωτήστε κάτι για να κινητοποιήσετε τους followers σας. Πολλοί χρήστες συνηθίζουν να κάνουν mention τους φίλους τους αν δουν κάτι που τους έχει τραβήξει την προσοχή ή θέλουν να το μοιραστούν. Με αυτόν τον τρόπο θα μεγαλώσει και η δική σας προβολή σε άτομα που δεν σας ακολουθούν ακόμα.

Σωστά Hashtags

Το Instagram σας δίνει τη δυνατότητα να προσθέσετε μέχρι και 30 hashtags μαζί με τη δημοσίευσή σας. Επιλέξτε εκείνα τα οποία πιστεύετε πως περιγράφουν καλύτερα την ανάρτηση που θέλετε να κάνετε και δώστε έτσι την ευκαιρία σε χρήστες που ψάχνουν αυτά τα hashtags να σας βρουν εύκολα.  Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε Brand | Generic | Product | Location Hashtags ώστε να προσδιορίσετε την επιχείρηση, τον κλάδο που ειδικεύεστε, το προϊόν αλλά και την περιοχή που βρίσκεστε.

Προσοχή στο κείμενο

Μπορεί η εικόνα να είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στη δημοσίευσή σας και τα hashtags να ακολουθούν, αλλά ιδιαίτερη σημασία θα πρέπει να δοθεί και στο κείμενο που θα γράψετε. Φροντίστε το κείμενο σας να είναι σύντομο και ο χρήστης να μπορεί να συμμετέχει σαν θεατής σε μια ιστορία μέσα από τις αναρτήσεις που κάνετε. Αν για παράδειγμα διοργανώνετε κάποιο event, δημοσιεύστε φωτογραφίες τόσο από την προετοιμασία, τη στιγμή του event αλλά και μετά το event.

Δημοσιεύστε τη σωστή στιγμή

Προσπαθήστε να καταλάβετε ποια ώρα είναι εκείνη που οι χρήστες είναι πιο ενεργοί στο Instagram και κάντε τότε τις δημοσιεύσεις σας. Όταν το κοινό είναι κυρίως νεανικό, καλή ώρα να δημοσιεύεστε είναι πριν πάνε τα άτομα στη δουλειά, κατά τη διάρκεια του μεσημεριού διαλείμματος για φαγητό και μετά τη δουλειά. Ανάλογα με το κοινό στο οποίο θέλετε να στοχεύσετε, θα πρέπει να σκεφτείτε τι ώρα είναι πιθανόν να έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Ακόμα, δείτε ποια μέρα οι χρήστες είναι πιο ενεργοί στο Instagram. Την  Κυριακή επειδή πολλά brands μπορεί να μην κάνουν δημοσιεύσεις, είναι μια καλή μέρα για να πάρετε μεγαλύτερη έκθεση και συνήθως αυτή τη μέρα οι χρήστες κάνουν και περισσότερα likes και σχόλια.

 

Πηγή: epixeiro.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>