Instagram: Γιατί πρέπει να διαφημιστείτε στο ταχύτερα αναπτυσσόμενο social media

 

 

Η εταιρεία επιχειρηματικών υπηρεσιών “Yes Lifecycle Marketing” ερεύνησε τη χρήση του Instagram ανάμεσα σε 2000 μεγάλες επιχειρήσεις. Το ποσοστό της προώθησης μεγάλων επιχειρήσεων στο Instagram είναι μόνο 23% ενώ η παρουσία τους στο Facebook αγγίζει το 80%, στο Twitter το 82% και στο YouTube το 60%.

Ο Πρόεδρος της “Yes Lifecycle Marketing”, Μάικλ Φίσερ αναφέρει: «Εκπλήσσομαι που οι περισσότερες φίρμες δεν αναπτύσσουν την παρουσία τους στο Instagram. Με πάνω από 300 εκατομμύρια χρήστες και 70 εκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο να διακινούνται ημερησίως, οι εταιρείες που επενδύουν τη στρατηγική τους στα social media χωρίς να περιλαμβάνουν το Instagram, χάνουν μια ευρεία ευκαιρία να προσεγγίσουν ακόμα περισσότερο τους πελάτες τους.»

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι εταιρείες που χρησιμοποιούν το Instagram είναι εστιατόρια, ξενοδοχεία και επιχειρήσεις λιανικών πωλήσεων. Συγκεκριμένα, η αποτελεσματικότητα του Instagram στις επιχειρήσεις λιανεμπορίου φαίνεται από την αύξηση του ποσοστού των ακολούθων στο 8%.

Οι δημοφιλέστερες εταιρείες που χρησιμοποιούν το Instagram είναι: Nike, Adidas, Zara, Prada, Dior, Gucci και από το χώρο της τεχνολογίας η Intel.

Πηγή: fortunegreece.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>