Η επανάσταση στη διαφήμιση από το Facebook

 

 

 

Το Facebook δημιούργησε τα dynamic ads ή αλλιώς product ads για να μπορούν οι επιχειρήσεις να εμπορεύονται και να διαφημίζουν πάνω από ένα προϊόν ή και ολόκληρους καταλόγους προϊόντων και συγχρόνως με το tracking pixel να ελέγχουν την κίνηση γύρω από τα προϊόντα τους.

Η δημιουργία καμπάνιας επικοινωνίας για συγκεκριμένα προϊόντα  μπορεί να γίνει βάσει δημογραφικών στοιχείων ή custom audiences. Αυτό θα εξαρτάται από την επισκεψιμότητα και το best sellers προϊόντα της εταιρείας με σκοπό το υψηλό ποσοστό conversions.

Υπάρχει και η επιλογή το ίδιο το Facebook να κάνει για τον κατάλογο προϊόντων μας το optimization, επιλέγοντας με βάση το κοινό και την ανταπόκριση για την προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων, επικοινωνώντας πολλαπλά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα μας έχει εξαντληθεί, η επικοινωνία αυτού σταματά αυτόματα.

Το αποτέλεσμα αυτής της τακτικής προώθησης προϊόντων στο Facebook θα έχει ως αποτέλεσμα μια πιο δυναμική στοχευόμενη διαφήμιση. Προς το παρόν, η χρήση των dynamic products βρίσκεται σε πειραματικό επίπεδο αλλά σύντομα θα είναι διαθέσιμο στο κοινό.

 

Πηγή: suit.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>