Google localization και στην Ελλάδα

 

 

Το google ως μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παρέχει πλέον τη δυνατότητα και στους Έλληνες να στοχεύσουν γεωγραφικές περιοχές της ελληνικής επικράτειας μέσω Google AdWords εφ’ όσον το google localization είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα.

Μία από τις πιο βασικές ρυθμίσεις για κάθε καμπάνια PPC είναι η γεωγραφική στόχευση, όπου μπορείτε να ρυθμίσετε την γεωγραφική περιοχή που θέλετε να προβάλλονται οι διαφημίσεις σας. Tο Google AdWords διαθέτει διαφορετικά επίπεδα γεωγραφικής στόχευσης.

Μέχρι σήμερα, στην Ελλάδα οι διαφημίσεις που έτρεχε ένας διαφημιζόμενος στο AdWords είχαν σαν στόχευση αναγκαστικά όλη τη χώρα, τη στιγμή που εδώ και χρόνια στην Αμερική και σε κάποιες άλλες χώρες μπορούσες να στοχεύσεις ακόμα και στο οικοδομικό τετράγωνο που βρισκόταν η επιχείρηση του διαφημιζόμενου.

Επίσημα πλέον, μπορούμε να στοχεύσουμε πόλεις (π.χ. Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα κ.ά.) και νησιά (π.χ.  Κρήτη), αλλά σε μερικές περιπτώσεις και δήμους, όπως το Περιστέρι και η Καλλιθέα. Μια άλλη δυνατότητα που σου δίνει το AdWords είναι και η στόχευση με ακτίνα χιλιομέτρων γύρω από την περιοχή ή την πόλη που επιθυμείς να στοχεύσεις.

Βέβαια, θα πρέπει να εξακριβωθεί αν όλες αυτές οι ρυθμίσειςστη χώρα δουλεύουν σωστά. Το σίγουρο είναι ότι θα βοηθήσουν πολύ το διαφημιζόμενο να βελτιώσει να στοχεύσει καλύτερα στο κοινό που τον ενδιαφέρει. Όσο περνάει ο καιρός η στόχευση θα γίνεται καλύτερη αφού θα προστεθούν στην πλατφόρμα ακόμα περισσότερες πόλεις, νησιά, δήμοι και αεροδρόμια.

Πηγή: suit.gr

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>