Γιατί πρέπει να γίνετε καλοί στο Online Marketing εάν θέλετε να παραμείνετε μέσα στις εξελίξεις της αγοράς

Online-Marketing

 

 

Όσοι είσαστε στην αγορά για αρκετά χρόνια θα έχετε παρατηρήσει τις τεράστιες αλλαγές που έχουν συμβεί τα τελευταία 5 έτη. Ο τρόπος που σας βρίσκουν πλέον οι πελάτες σας έχει αλλάξει ριζικά!

Οι μέρες όπου κάποιος άνοιγε τον Χρυσό Οδηγό για να σας ψάξει έχουν περάσει! Άλλοι παραδοσιακοί τρόποι όπως φυλλάδια, εφημερίδες ακόμα και το ραδιόφωνο δεν δουλεύουν τόσο όσο παλιότερα. Ο κόσμος πλέον ξεχωρίζει τι είναι διαφήμιση και νοητικά έχει βάλει μπλόκα!

Παρατηρώντας τις τάσεις στο Marketing και διαβάζοντας διάφορες έρευνες, φαίνεται ότι οι μελλοντικοί σας πελάτες θα έρχονται από δυο πηγές:

  1. Word-of-mouth
  2. Online Marketing

To Word-of-mouth κατά την προσωπική μου άποψη παραμένει (και θα παραμείνει) η καλύτερη πηγή για νέους πελάτες. Θα πρέπει με κάθε τρόπο να το ενισχύσετε. Εδώ το κλειδί είναι να θυμάστε ότι δεν θέλετε ικανοποιημένους πελάτες! Επαναλαμβάνω: Δεν θέλετε ικανοποιημένους πελάτες. Και αυτό γιατί θέλετε “ενθουσιασμένους” πελάτες που θα μεταφέρουν το μήνυμα σας. Ο ικανοποιημένος πελάτης θα πρέπει να είναι “αυτονόητο” για κάθε επιχείρηση. Ο ενθουσιασμένος πελάτης όμως είναι αυτός που θα ξανάρθει και θα μιλήσει για εσάς στις παρέες του.

Μετά το Word-of-mouth ο αποτελεσματικότερος τρόπος για να φέρετε νέους πελάτες στην δουλειά σας είναι μέσα από Online Marketing!

Υποθέτω ότι αρκετοί από εσάς έχετε ήδη ιστοσελίδα, μια σελίδα στο Facebook, twitter και Youtube! Ίσως να έχετε δοκιμάσει SEO για να ανεβάσετε το Site σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων της Google ή έχετε δοκιμάσει Google Adwords και Facebook Ads.

Βεβαίως όλα αυτά δουλεύουν.

Όμως το μεγάλο ερώτημα είναι: Έχουν δουλέψει τόσο καλά για εσάς ώστε να δείτε αισθητά αποτελέσματα στην επιχείρηση σας;

Ζούμε σε έναν κόσμο σήμερα όπου όποιον και να συναντήσεις στον δρόμο είναι με κάποιον τρόπο συνδεδεμένος στο internet.

Οι περισσότεροι διαθέτουν smart-phones, ενώ τα περισσότερα café και δημόσιοι χώροι έχουν free wifi. Πίνουμε τον καφέ μας και ανοίγουμε τα κινητά και τα tablet μας για να σερφάρουμε στο διαδίκτυο, να μπούμε στο Facebook και να κάνουμε τις δουλείες μας.

Κάθε φορά που χρειαζόμαστε κάποιο προϊόν σαν το δικό σας μπαίνουμε στο Google και ψάχνουμε κάποιον να μας βοηθήσει.

Το συμπέρασμα είναι ότι εάν δεν έχετε μια δυνατή online παρουσία σήμερα, και δεν μπορεί κάποιος να σας βρει όταν ψάχνει για τα προϊόντα και υπηρεσίες σας, μπορεί να βρεθείτε εκτός δουλειάς πολύ σύντομα χωρίς να το καταλάβετε!

Παλιά λέγαμε ότι αυτό θα ισχύει σε μερικά χρόνια. Έ λοιπόν τα μερικά χρόνια περάσανε. Ισχύει σήμερα!

Βεβαίως στην επαρχία είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα απ’ ότι στα μεγάλα αστικά κέντρα. Ακόμα λειτουργούν έως ένα βαθμό οι παραδοσιακοί τρόποι προβολής, όμως σύντομα οι αλλαγές αυτές θα φτάσουν σε οποιοδήποτε μέρος και εάν βρίσκεστε πολύ ποιο γρήγορα απ’ ότι πιστεύετε!

Το Online marketing θεωρώ είναι ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΟ για τις επιχειρήσεις σήμερα. Δεν μπορείτε να το αγνοήσετε. Οι καταναλωτικές συμπεριφορές των ανθρώπων αλλάζουν (και οδηγούνται online)! Το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται καθημερινά. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάνουν αγορές Online. Τα επόμενα (όχι και τόσο μακρινά) χρόνια η οικονομία θα μεταφερθεί online και όλοι μας θα πρέπει να είμαστε εκεί.

Το πρόβλημα με τις περισσότερες μικρές επιχειρήσεις είναι ότι διαθέτουν ιστοσελίδα και έχουν δοκιμάσει ορισμένα από τα πράγματα που αναφέραμε παραπάνω όμως δεν παίρνουν τα αποτελέσματα που θα ήθελαν!

Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν που πρέπει να επικεντρωθούν και κάνουν αποσπασματικά διάφορες τακτικές με αποτέλεσμα τίποτα να μην δουλεύει. Πλάνο δεν υπάρχει σχεδόν ποτέ. Εδώ θα πρέπει να θυμάστε έναν σημαντικό κανόνα: “Strategy before tactics”.

Το σημαντικότερο ίσως σημείο που θα πρέπει να επικεντρωθείτε είναι να μετατρέψετε τους άγνωστους επισκέπτες του site σας σε υποψήφιους πελάτες. Το έχουμε αναφέρει ξανά. Δεν έχουμε την ιστοσελίδα μας για να την καμαρώνουμε!

Στόχος της Online παρουσίας σας θα πρέπει να είναι η δημιουργία μιας “λίστας” υποψήφιων πελατών ώστε στην συνέχεια να προσπαθήσετε να τους μετατρέψετε σε πραγματικούς πελάτες.

 

Πηγή : epixeirein.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>