Άνοδος των online κακόβουλων διαφημίσεων

 

 

Η τεχνολογία δεν βοήθησε μόνο στην εξάπλωση της online διαφήμισης, βοήθησε και στην εξάπλωση του Malvertising, οι κακόβουλες online διαφημίσεις δηλαδή, για τη διάδοση κακόβολου λογισμικού που ακόμα και αν ο χρήστης περάσει με το ποντίκι του επάνω από μία τέτοια διαφήμιση, είναι δυνατό να κατέβει το κακόβουλο script στον browser του και από εκεί να μολυνθεί ο υπολογιστής του. Αυτές οι διαφημίσεις δεν προέρχονται από hackers αλλά από μεγάλα διαφημιστικά δίκτυα. Από το 2012 περίπου 10 δισεκατομμύρια ad impressions χρησιμοποιήθηκαν για Malvertising .

Δεν έχει βρεθεί ακόμα μέθοδος αντιμετώπισης του καθώς το script βρίσκεται κρυμμένο σε μια ιστοσελίδα και μπορεί να μολύνει έναν υπολογιστή χωρίς ο χρήστης να προβεί σε κάποια ενέργεια. Μια μεγάλη επίθεση Malvertising αναφέρθηκε σε ειδησεογραφικές και ψυχαγωγικές ιστοσελίδες μέσω ενός backdoor botnet σχεδιασμένο να συλλέγει  πληροφορίες σχετικά με τα συστήματα των επισκεπτών και μετά να εγκαθιστά νέα malware σε αυτά.

Πηγή: secnews.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>