Ανοδική η τάση της online διαφήμισης σύμφωνα με μελέτη της IAB

 

 

 

Με άνοδο 4% κινήθηκε η online display διαφημιστική δαπάνη στο πρώτο  εξάμηνο και το εννεάμηνο του 2014, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 34,6 εκατομμύρια ευρώ σύμφωνα με την μελέτη της ΙΑΒ Hellas (Interactive Advertising Bureau), ενώ το 2013 ήταν 33,2 εκατομμύρια ευρώ.

Η άνοδος στο εννεάμηνο κινήθηκε στο 2,6%, με αποτέλεσμα ο συνολικός τζίρος να είναι 51,7 εκατομμύρια ευρώ σε αντίθεση με το 2013 που έφτασε στα 50,4 εκατομμύρια ευρώ.

Στο δεύτερο τρίμηνο του 2014 υπήρξε σημαντική άνοδος των επενδύσεων. Γενικότερα, η online διαφήμιση είχε ανοδική πορεία στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων, όπως τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας,  τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, το λιανεμπόριο και τον τομέα της ψυχαγωγίας.

Στο τρίτο τρίμηνο οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες είχαν την πρώτη θέση στο μερίδιο της επένδυσης , στη δεύτερη θέση ήταν οι τηλεπικοινωνίες, στην τρίτη τα καταναλωτικά προϊόντα και σταθερά στην τέταρτη θέση το λιανεμπόριο με πάνω από 10% μερίδιο. Τέλος το 2,5%-3% της συνολικής δαπάνης κατέλαβε η διαφήμιση σε video.

 

Πηγή: naftemporiki.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>